Blog

Ako správne nastaviť interné procesy?

Čo sa stalo, keď náš zákazník začal venovať pozornosť nastaveniu systému riadenia vo svojej spoločnosti.

Predstavenie klienta

Spoločnosť CZ PLAST bola založená v roku 1997 ako súkromná spoločnosť s čisto českým kapitálom. Zabezpečuje komplexné dodávky plastových výrobkov podľa potrieb zákazníka. Oblasťou činnosti spoločnosti je rotačné tvarovanie plastov. Vyrába palivové nádrže, plastové šachty, vodomerné šachty, kanalizačné šachty a ďalšie výrobky. Ich nádrže používajú niektoré vozidlá na Rallye Dakar. Ich výrobky používajú mnohí záhradníci a majitelia domov vo svojich záhradách.

Spoločnosť používa 1CLICK od roku 2011. Pomocou 1CLICK sa zabezpečuje komunikácia medzi firmami, spätná väzba pre manažment, riadenie procesov a automatizované objednávanie tovaru do skladu.

Aké boli vaše požiadavky na systém?

„Takže to bolo úplne v oblakoch. Po vašom kurze manažmentu som zistil, že musíme nastaviť firemné procesy. Dovtedy som necítil potrebu. Okrem toho som potreboval aktuálne informácie nie vtedy, keď ich mali k dispozícii zamestnanci, ale vtedy, keď som ich potreboval.“

Bod zlomu

Z akého dôvodu ste sa rozhodli pre nákup?

„Mám rád, keď sa aj zložité veci dajú robiť jednoducho.“

Riešenie (implementácia)

Ako dlho trvala implementácia?

„Spustili sme systém, urobili základné nastavenie a začal fungovať. Dôvodom bola jednoduchosť a používateľská prívetivosť.“

Mali alebo majú nepriaznivé účinky na spoločnosť?

„Negatívom je, že ak niekto nechce, nedá sa s tým nič robiť, potom je jedinou možnosťou rozchod. Ale to platí všeobecne pre všetko. Na druhej strane, všetci výkonní pracovníci spoločnosti 1CLICK pomáhajú

a radi ho používajú.“

Výsledok

Čo vám prinieslo nasadenie systému?
  • Uľahčenie komunikácie a schopnosť nájsť slepé miesta alebo miesta, kde toho bolo príliš veľa, a potom ich riešiť.

  • Úplný prehľad o tom, čo sa vo firme deje, aj keď tam nie som, s dodatočnou výhodou, že sa na daný problém dá ľahko pozrieť z vyššej perspektívy a následne aktivovať nápravný proces.

  • Keď sme zaviedli objednávanie materiálu, bolo to špičkové riešenie a odvtedy mohol ktokoľvek prísť a začať pracovať bez dlhého školenia. Takže to bolo jednoduché.

Splnil 1CLICK vaše očakávania?
  • 100%

Prekvapilo vás niečo?
  • Keď som sa hlbšie pozrel na to, ako je 1CLICK navrhnutý, zistil som, ako jednoducho sa dá vyriešiť množstvo problémov.

Ako veľmi ovplyvnilo zavedenie systému spoločnosť?
  • Po roku používania sa nám v spoločnosti uvoľnili ruky na rýchlejší vývoj. Potom sme 2 až 3 roky rástli o 20 % ročne.

  • Stretnutia, ktoré sa konali každý deň pred 1CLICK, boli zrušené. V súčasnosti robíme viac motivačných stretnutí. Všetko ostatné sa vybavuje prostredníctvom systému.

Môžete zhodnotiť situáciu pred a po?

„Boli sme malí, ale aj tak boli informácie roztrieštené. 1CLICK nám umožnil odovzdávať informácie len tým, ktorí ich potrebujú. Plynule sme prešli dvoma kľúčovými, zlomovými momentmi, ktoré postihnú každú rastúcu spoločnosť. Ako rastiete, narážate na rôzne problémy, ako je kapacita a podobne, a 1CLICK nám umožnil pracovať s nimi bez problémov.“

Vízia do budúcnosti

Aké sú plány na rozšírenie?

„Ako spoločnosť nepoužívame všetko, čo 1CLICK ponúka, ale to, čo používame, nám pomáha. Budeme pokračovať v individuálnych úpravách.“

Odporúčanie klienta

Čo by ste odporučili spoločnostiam v podobnej situácii?

„Neváhajte a nebojte sa to skúsiť.“

Individuálna realizácia

Existuje skvelé riešenie. Ukážeme vám, ako môžeme systém prispôsobiť presne vašim potrebám. Dohodnite si s nami nezáväznú konzultáciu.

Vyskúšajte 1CLICK na 30 dní zadarmo!

Zjednodušte si prácu. Zjednodušte si život.
Zamerajte sa na to, v čom ste naozaj dobrí.

Prihlásenie do systému 1CLICK