PODMIENKY A USTANOVENIA

POSKYTOVANIE PRODUKTOV A SLUŽIEB SPOLOČNOSTI

ONE CLICK BUSINESS SOLUTIONS s.r.o.

ÚVODNÉ USTANOVENIA

„1CLICK“ je softvérová aplikácia, ktorú vlastní a prevádzkuje spoločnosť „One Click Business Solutions s.r.o.“, so sídlom Přílepská 1920, 252 63 Roztoky, Česká republika, IČO: 24812633, DIČ CZ24812633, zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 176572 (ďalej tiež „One Click“).

Týmito podmienkami (ďalej len „podmienky“) sa riadi používanie všetkých produktov a služieb spoločnosti One Click.

Tieto obchodné podmienky upravujú právny vzťah medzi One Click na jednej strane a zákazníkom (a používateľmi) na strane druhej na základe objednávky zákazníka, ako aj právny vzťah medzi týmito subjektmi na základe používania bezplatnej verzie aplikácie 1CLICK zákazníkom, pričom zákazník súhlasí s používaním týchto obchodných podmienok. Objednávka odkazuje na tieto podmienky a jej odoslaním zákazník potvrdzuje, že sa s nimi oboznámil. Zákazník sa zároveň zaväzuje zabezpečiť, aby sa všetci používatelia oboznámili s týmito podmienkami, a zaväzuje sa zabezpečiť, aby ich všetci používatelia dodržiavali. Ak jednotliví používatelia nedodržia povinnosti stanovené v týchto zmluvných podmienkach, v zmluve alebo v iných dohodách strán, za takéto porušenia zodpovedá zákazník.

POUŽÍVANÍM APLIKÁCIE 1CLICK ALEBO INÝCH PRODUKTOV A SLUŽIEB POSKYTOVANÝCH SPOLOČNOSŤOU ONE CLICK BUSINESS SOLUTIONS S.R.O. ZÁKAZNÍK SÚHLASÍ S TÝMITO PODMIENKAMI, AKO AJ S AKÝMIKOĽVEK DODATKAMI, ÚPRAVAMI A ZMENAMI TÝCHTO PODMIENOK. AK ZÁKAZNÍK NESÚHLASÍ S TÝMITO PODMIENKAMI ALEBO SI NEŽELÁ BYŤ NIMI VIAZANÝ, JE OPRÁVNENÝ NEPOUŽÍVAŤ APLIKÁCIU 1CLICK, WEBOVÉ STRÁNKY, PRODUKTY ALEBO SLUŽBY SPOLOČNOSTI ONE CLICK.

Spoločnosť One Click si vyhradzuje právo tieto podmienky kedykoľvek revidovať, meniť alebo upravovať podľa vlastného uváženia, aby zohľadňovali právne, technické alebo akékoľvek iné zmeny na trhu. Toto ustanovenie nemá vplyv na práva a povinnosti, ktoré vznikli počas platnosti predchádzajúcej verzie zmluvných podmienok. Najnovšia aktualizovaná verzia týchto podmienok je k dispozícii na webovej stránke„www.1click.cz“. Revízia, zmena alebo úprava týchto Obchodných podmienok sa vykonáva tak, že Zákazník má možnosť nebyť viazaný novým znením Obchodných podmienok, a to spravidla tak, že nové znenie Obchodných podmienok zverejní One Click najmenej jeden mesiac pred nadobudnutím jeho účinnosti, pričom Zákazník má možnosť, ak s novým znením Obchodných podmienok nesúhlasí, vypovedať Zmluvu postupom uvedeným v článku „TRVANIE, UKONČENIE A ZMENA ZMLUVNÉHO VZŤAHU“, ods. 2. tieto podmienky.

Aplikáciu 1CLICK, jej obsah a súvisiace produkty a služby môžu používať všetky osoby, ktoré sú oprávnené uzatvárať zmluvy, ale sú určené výlučne pre podnikateľské subjekty. Aplikácia 1CLICK je určená predovšetkým pre právnické osoby. Ak chce aplikáciu 1CLICK používať ktokoľvek ako fyzická osoba, je oprávnený zadávať objednávky výlučne v súlade s určeným účelom aplikácie, t. j. v súvislosti so svojím podnikaním (predovšetkým na organizačné a obchodné účely). Objednávky nemôže zadávať osoba v postavení spotrebiteľa – takéto objednávky spoločnosť One Click neprijíma.

Tieto podmienky sú dohodnuté pre právny vzťah medzi One Click a zákazníkom (a používateľmi) pri používaní produktov a služieb 1CLICK. Žiadna iná osoba nie je oprávnená využívať výhody vyplývajúce zo zmluvy, pokiaľ nie je v podmienkach služby (zmluva a podmienky) uvedené inak.

Ak sa niektoré ustanovenie týchto Podmienok ukáže ako neplatné, neúčinné alebo nevymáhateľné, použije sa namiesto neho ustanovenie všeobecne záväzného právneho predpisu, ktorého zmysel a účel je čo najbližší neplatnému, neúčinnému alebo nevymáhateľnému ustanoveniu. Neplatnosť, nevymáhateľnosť alebo neúčinnosť akéhokoľvek ustanovenia nemá vplyv na platnosť ostatných ustanovení týchto podmienok.

Ak sú ustanovenia týchto obchodných podmienok v rozpore s ustanoveniami Zmluvy alebo s obchodnými podmienkami v čase predchádzajúcej objednávky Zákazníka, majú prednosť ustanovenia aktuálnych obchodných podmienok alebo sa uplatnia ustanovenia aktuálnych obchodných podmienok, pokiaľ nie je v dodatočnej dokumentácii zaslanej spoločnosťou One Click Zákazníkovi uvedené inak.

DEFINÍCIA POJMOV

One Click je obchodná spoločnosť One Click Business Solutions s.r.o., so sídlom Přílepská 1920, 252 63 Roztoky, Česká republika, IČO: 24812633, DIČ: CZ24812633, zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 176572, a je jednou zo zmluvných strán Zmluvy, ako je definovaná nižšie. Spoločnosť One Click je zároveň správcom osobných údajov Zákazníka a osobných údajov jednotlivých Používateľov aplikácie 1CLICK a je tiež spracovateľom osobných údajov klientov Zákazníka zaznamenaných v aplikácii 1CLICK. V ponuke, objednávke, zmluve a iných dokumentoch sa môže uvádzať rôznymi spôsobmi, napr. poskytovateľ, dodávateľ, zhotoviteľ, predajca, prenajímateľ atď.

1CLICK je softvérová aplikácia, ktorú vlastní a prevádzkuje spoločnosť One Click Business Solutions s.r.o.

Zákazník je osoba, ktorej One Click poskytol používanie aplikácie 1CLICK, na ktorú One Click vykonáva autorské práva a ktorá je druhou zmluvnou stranou tejto zmluvy. V ponuke, objednávke, zmluve a iných dokumentoch sa môže uvádzať rôznymi spôsobmi, napr. zákazník, postupník, kupujúci, nájomca atď.

Zmluva je zmluvou medzi zákazníkom a One Click. Táto dohoda sa uzatvára na základe vzájomnej dohody objednávateľa. Zmluva sa zvyčajne uzatvára nasledovne: po skúšobnej dobe zákazník prejaví záujem o poskytovanie platených služieb aplikácie 1CLICK, po čom mu One Click zašle nezáväznú ponuku. Ak s tým zákazník súhlasí, One Click skontroluje správnosť ponuky a vystaví zákazníkovi písomnú objednávku. Ak s tým zákazník súhlasí, zmluva je uzavretá. Zmluva sa zvyčajne uzatvára prostredníctvom komunikácie na diaľku, pričom zákazník môže objednávku akceptovať jej podpísaním a zaslaním naskenovanej na adresu One Click, alebo ju môže akceptovať v jednoznačnom e-maile voľnej formy, napr. „prijať objednávku“, „objednať“, „potvrdiť“ atď.

Obchodné podmienky sú podmienky, ktoré upravujú vzájomné práva a povinnosti Zákazníka a One Click pri poskytovaní služieb aplikácie 1CLICK na základe uzatvorenej Zmluvy. Podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.

Inštancia je označenie samostatného dátového objektu Zákazník v aplikácii 1CLICK. Inštancia sa vytvorí po vyplnení a odoslaní registračného formulára na webovej lokalite One Click.

Užívateľské konto je konto so samostatnými prístupovými právami, ktoré si zákazník vytvoril na účely využívania služieb softvérovej aplikácie 1CLICK.

Používateľ je fyzická osoba, ktorá vystupuje na strane zákazníka a prihlasuje sa do aplikácie 1CLICK prostredníctvom vlastného používateľského konta. Používateľ je subjektom osobných údajov podľa zákona č. 110/2019 SB. O spracovaní osobných údajov.

Skúšobná lehota je obdobie, počas ktorého môže zákazník a jeho používatelia bezplatne používať aplikáciu 1CLICK a oboznámiť sa tak so všetkými funkciami, ktoré aplikácia 1CLICK ponúka, a uistiť sa, že im bude úplne vyhovovať.

Poplatok je mesačný poplatok za používanie služieb 1CLICK.

Účtovným obdobím je buď kalendárny mesiac, alebo obdobie od od 15. dňa v mesiaci do 14. nasledujúceho mesiaca. Prvým zúčtovacím obdobím (len v prípade automatickej platby Poplatku kartou) je obdobie odo dňa začatia poskytovania platených služieb 1CLICK do konca kalendárneho mesiaca, v ktorom sa začalo poskytovanie platených služieb 1CLICK.

ČAS NA ZÁŽITKY

Skúšobné obdobie trvá 30 dní od vytvorenia skúšobnej inštancie 1CLICK a jeho cieľom je umožniť budúcemu zákazníkovi a jeho používateľom oboznámiť sa so všetkými funkciami, ktoré aplikácia 1CLICK ponúka, aby sa uistili, že bude plne vyhovovať ich potrebám.

Ak sa zákazník po uplynutí skúšobného obdobia rozhodne nepokračovať v používaní aplikácie 1CLICK, má možnosť požiadať o export zadaných údajov. Ak tak neurobíte, inštancia a všetky údaje budú po uplynutí 90-dňovej lehoty, ktorá začína plynúť po uplynutí skúšobného obdobia, nenávratne vymazané.

Rozsah používania skúšobnej inštancie je obmedzený len dĺžkou používania, počtom používateľov, ktorý nesmie presiahnuť 100 používateľov, a objemom uložených údajov, ktorý nesmie presiahnuť 0,5 GB. Z hľadiska funkcií nie je rozsah použitia nijako obmedzený.

Skúšobné obdobie sa končí 30 dní po vytvorení skúšobnej inštancie. Po uplynutí skúšobnej doby inštancie je zákazník oprávnený zvoliť si používanie niektorej z platených verzií aplikácie 1CLICK, alebo používať FREE verziu aplikácie 1CLICK, alebo je oprávnený aplikáciu 1CLICK ďalej nepoužívať. Po uplynutí skúšobnej verzie inštancie, ak sa zákazník nerozhodne používať jednu z verzií 1CLICK, je One Click oprávnený zablokovať zákazníkovi prístup k 1CLICK a po uplynutí 90 dní od uplynutia skúšobnej lehoty je One Click oprávnený natrvalo odstrániť inštanciu vrátane všetkých údajov, ktoré obsahuje.

POPLATOK A FORMA PLATBY

Zákazník je povinný zaplatiť One Click dohodnutý Poplatok za poskytnutie služby – aplikácie 1CLICK. Výška poplatku za aplikáciu 1CLICK vychádza z cenníka zverejneného na webovej stránke spoločnosti One Click, ktorý je k dispozícii tu: www.1click.cz/cenik, pričom cena tam uvedená je mesačná cena za Používateľa. Výška poplatku sa vypočíta ako násobok ceny za používateľský účet uvedenej v cenníku a celkového počtu používateľov. Poplatok je splatný vopred v deň splatnosti stanovený spoločnosťou One Click.

Zúčtovacie obdobie je jeden mesiac (s výnimkou prvého zúčtovacieho obdobia v prípade automatickej platby Poplatku kartou, kedy môže byť zúčtovacím obdobím časť mesiaca, a to odo dňa začatia poskytovania platených služieb 1CLICK). Všetky ceny a poplatky sú vždy uvedené bez DPH. One Click je oprávnený pripočítať ku každej Cene a Poplatku daň z pridanej hodnoty v sadzbe určenej v súlade s príslušnými právnymi predpismi platnými v čase vystavenia príslušnej faktúry.

Výška Poplatku nie je viazaná na skutočné používanie aplikácie 1CLICK v danom období, ale na možnosť používania aplikácie 1CLICK v definovanom počte Používateľov.

Medzi spôsoby pravidelných platieb poplatku patrí automatická platba kartou a bankový prevod.

V prípade automatickej platby kartou je Zákazník povinný nastaviť si platobnú kartu v aplikácii 1CLICK na platobnom termináli, pričom každý mesiac sa z karty automaticky odpočíta dohodnutá suma zodpovedajúca dohodnutému Poplatku a následne sa Zákazníkovi zašle faktúra na jeho registrovaný e-mail. Poplatok je splatný vopred podľa rozhodnutia spoločnosti One Click, a to najneskôr v posledný deň mesiaca, ktorý predchádza mesiacu, v ktorom sú Zákazníkovi poskytované Služby aplikácie 1CLICK. Prvý Poplatok za prvé zúčtovacie obdobie bude účtovaný v alikvotnej čiastke zodpovedajúcej pomeru doby poskytovania platených Služieb 1CLICK ku kalendárnemu mesiacu (pre účely výpočtu 30 dní).

V prípade platby bankovým prevodom zašle spoločnosť One Click faktúru na registrovaný fakturačný e-mail zákazníka (zvyčajne 1. alebo 15. deň kalendárneho mesiaca v závislosti od začiatku fakturačného obdobia). Splatnosť faktúry je 14 dní od dátumu vystavenia. V tomto prípade sa začiatok poskytovania platených služieb dohodne na prvý alebo pätnásty deň mesiaca podľa toho, čo nastane skôr.

Zákazník výslovne súhlasí s tým, že v súlade s týmito Podmienkami a platnými právnymi predpismi budú faktúry zákazníkovi zasielané výlučne elektronicky na registrovaný fakturačný e-mail zákazníka.

V prípade omeškania s úhradou Poplatku alebo iného peňažného plnenia Zákazníka voči One Click o viac ako 7 dní môže byť Zákazníkovi zaslaná elektronická upomienka na úhradu faktúry na uvedenú e-mailovú adresu.

V prípade omeškania Zákazníka s úhradou Poplatku alebo iného peňažného plnenia voči One Click o viac ako 40 dní môže byť Zákazníkovi zablokovaný prístup do aplikácie 1CLICK. Prístup sa obnoví po zaplatení dlžnej sumy za predpokladu, že spoločnosť One Click inštanciu neodvolateľne nevymaže.

V prípade omeškania zákazníka s úhradou Poplatku alebo akéhokoľvek iného peňažného plnenia spoločnosti One Click o viac ako 90 dní môže byť Inštancia nenávratne vymazaná vrátane všetkých údajov, ktoré sú jej súčasťou. Odstránením inštancie sa zmluva automaticky ukončí.

ZÁLOHOVANIE DÁT

One Click vykonáva automatické denné zálohovanie všetkých uložených údajov pre každú inštanciu 1CLICK. Tieto zálohy sa zvyčajne poskytujú od 02:00.

Jednotlivé zálohy sa uchovávajú 60 dní od ich vytvorenia. Z technických dôvodov sa uchovávajú aj pre inštancie, ktoré boli zablokované alebo zrušené.

Každý Zákazník má právo na bezplatné zálohovanie údajov svojej Inštancie najviac raz za 6 kalendárnych mesiacov, a to výlučne na základe žiadosti štatutárneho orgánu Zákazníka zapísaného vo verejnom registri v prípade právnickej osoby a v prípade fyzickej osoby podnikateľa výlučne na základe osobnej žiadosti tejto osoby. Ak zákazník požaduje poskytnutie zálohy nad rámec vyššie uvedeného rozsahu, One Click je oprávnený účtovať si za túto službu príslušný poplatok podľa cenníka, ktorý tvorí prílohu č. 1. 1 týchto Obchodných podmienok (položka Mimoriadne poskytovanie zálohovania údajov) a One Click je oprávnený k takejto odmene pripočítať daň z pridanej hodnoty v sadzbe určenej podľa príslušných právnych predpisov platných v čase vystavenia príslušnej faktúry. Poplatok je splatný pred poskytnutím služby.

POUŽÍVANIE SLUŽBY

Skúšobné obdobie má zákazníkom (a používateľom) umožniť oboznámiť sa so všetkými funkciami, ktoré aplikácia 1CLICK ponúka. Ide o ústretový krok zo strany spoločnosti One Click, skúšobná lehota v žiadnom prípade nemá za cieľ povzbudiť kohokoľvek, aby sa pokúsil vyhnúť plateniu poplatku za službu. Ak niekto používa aplikáciu 1CLICK počas tohto obdobia v rozpore s dobrými mravmi alebo sa pokúša využívať bezplatné služby dlhšie, spoločnosť One Click je oprávnená zablokovať možnosť opätovného vytvorenia nových inštancií.

Uzatvorením zmluvy so spoločnosťou One Click zákazník nezískava žiadne práva na ochranné známky spoločnosti One Click a iných tretích strán.

Zákazník a ním zriadení používatelia sú oprávnení používať aplikáciu 1CLICK len osobne a sú povinní chrániť svoje prístupové práva k používateľským účtom tak, aby nemohli byť zneužité tretími stranami.

Poskytnuté právo na používanie aplikácie 1CLICK je definované počtom Používateľov a verzií aplikácie 1CLICK uvedených v objednávke. Poskytnuté právo na používanie je časovo obmedzené, priestorovo neobmedzené a nevýhradné. Rozsah použitia práva je zakódovaný v licenčnom kľúči, ktorý je pre každého zákazníka jedinečný.

Zdrojový kód aplikácie 1CLICK sa považuje za prísne dôvernú informáciu. Zákazník, ani jeho používatelia, ani žiadna tretia strana nie sú oprávnení vykonávať v ňom akékoľvek zmeny alebo sa pokúšať o jeho získanie. Nikto nie je oprávnený analyzovať, prekladať zo zdrojového kódu, upravovať alebo akýmkoľvek spôsobom začleňovať aplikáciu 1CLICK do iného softvéru.

DOSTUPNOSŤ SLUŽIEB

Spoločnosť One Click garantuje minimálne 99,5 % dostupnosť služieb 1CLICK za kalendárny mesiac. (ide o 99,5 % celkového času (30 alebo 31 alebo 28 dní, 24 hodín denne) mínus plánovaná údržba, ktorá bude oznámená vopred).

V prípade, že v kalendárnom mesiaci nie je splnená podmienka dostupnosti aspoň 99,5 %, má zákazník právo požiadať o zľavu 25 % z mesačného poplatku, ak je dostupnosť v rozmedzí 97,5 % až 99,4 %. V prípade, že dostupnosť služieb je nižšia ako 97,5 %, zákazník má právo požadovať zľavu vo výške 50 % z mesačného poplatku.

Aplikácia 1CLICK podlieha neustálemu vývoju, údržbe a zlepšovaniu služieb. Z tohto dôvodu môže byť prístup k službe 1CLICK na krátky čas obmedzený. Pravidelná údržba systému a aplikácie sa vykonáva výlučne mimo bežnej pracovnej doby (08:00 – 17:00 SEČ), aby bol zákazník pri tejto činnosti čo najmenej obmedzovaný.

Obdobie pravidelnej údržby sa nezapočítava do výpočtu vyššie uvedeného limitu dostupnosti služieb aplikácie 1CLICK, pričom zákazník bude o termíne plánovanej údržby vždy vopred informovaný e-mailom na registrovaný kontakt správcu uvedený v objednávke.

Ak je nedostupnosť aplikácie 1CLICK spôsobená okolnosťami, ktoré vylučujú zodpovednosť spoločnosti One Click, toto obdobie nedostupnosti aplikácie 1CLICK sa nezapočítava do výpočtu vyššie uvedeného limitu dostupnosti služby 1CLICK. Medzi takéto okolnosti patria situácie mimo kontroly spoločnosti One Click, ktoré jej bránia v dodržaní garantovanej dostupnosti aplikácie 1CLICK.

Medzi takéto okolnosti patria napríklad štrajky organizované tretími stranami, teroristické útoky, vojny, občianske a vojenské nepokoje, epidémie, pandémie a súvisiace obmedzenia a opatrenia. Medzi takéto okolnosti patria aj situácie ako. úder blesku, požiare, záplavy alebo zemetrasenia, ako aj okolnosti, ktoré následne vyústia do stavu ohrozenia alebo iných obmedzujúcich opatrení zo strany štátnych alebo miestnych orgánov.

TRVANIE, UKONČENIE A ZMENA ZMLUVNÉHO VZŤAHU

Návrh na uzavretie Zmluvy je urobený okamihom odoslania vyplneného objednávkového formulára spoločnosťou One Click, v ktorom je presne špecifikovaný konkrétny typ služby (verzia aplikácie 1CLICK), jednoznačná identifikácia Zákazníka a cena služby (Poplatok) (ďalej aj ako „Objednávka“). Zmluva je potom uzavretá okamihom prijatia objednávky zákazníkom, pričom poskytovanie platených služieb aplikácie 1CLICK sa začína spravidla dňom doručenia prijatia objednávky.

Zmluva sa vždy uzatvára na dobu neurčitú. Zákazník môže zmluvu kedykoľvek vypovedať s výpovednou lehotou, ktorá sa končí uplynutím fakturačného obdobia, v ktorom bola výpoveď doručená spoločnosti One Click.

Zmluvu môže One Click vypovedať aj bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou troch celých zúčtovacích období nasledujúcich po zúčtovacom období, v ktorom bola výpoveď doručená Zákazníkovi (výpovedná lehota uplynie uplynutím tretieho zúčtovacieho obdobia nasledujúceho po zúčtovacom období, v ktorom bola výpoveď doručená Zákazníkovi).

Zmluva sa automaticky ukončí aj v prípade, ak je inštancia zákazníka z akéhokoľvek dôvodu nenávratne vymazaná. Zákazník môže inštanciu (vrátane všetkých údajov) natrvalo vymazať, napr. v dôsledku omeškania platby Poplatku alebo akejkoľvek inej platby o viac ako 90 dní. Inštancia (vrátane všetkých údajov) môže byť z účtu zákazníka neodvolateľne vymazaná aj vtedy, ak uplynie 50 dní od dátumu, od ktorého sa zákazníkovi prestali poskytovať služby aplikácie 1CLICK, napr. na základe žiadosti zákazníka (výpoveď, dohoda, ale aj iné dôvody).

Spoločnosť One Click je oprávnená dňom, keď sa Zákazník dostane do omeškania s platbou aspoň 40 dní, ukončiť poskytovanie Aplikačných služieb 1CLICK a zablokovať Zákazníkovi prístup k Inštancii. V takom prípade je zákazník povinný uhradiť poplatky za obdobie, počas ktorého mohol využívať služby aplikácie 1CLICK.

Zákazník je oprávnený písomne požiadať One Click o zvýšenie alebo zníženie počtu používateľov počas platnosti Zmluvy.

V prípade žiadosti o zvýšenie počtu používateľov tak One Click spravidla urobí do 24 hodín od prijatia žiadosti spoločnosťou OCBS. Poplatok sa upraví podľa cenníka. V prípade úhrady Poplatku bankovým prevodom sa Poplatok zvyšuje od nasledujúceho zúčtovacieho obdobia, v prípade úhrady Poplatku automatizovanou platbou kartou sa Poplatok zvyšuje odo dňa začatia poskytovania služby aplikácie 1CLICK so zvýšeným počtom Používateľov.

V prípade žiadosti o zníženie počtu Používateľov bude žiadosť Zákazníka realizovaná spoločnosťou One Click v prvý deň zúčtovacieho obdobia nasledujúceho po zúčtovacom období, v ktorom bola žiadosť doručená spoločnosti One Click, za predpokladu, že žiadosť bola spoločnosti One Click doručená písomne. Predpokladom zníženia počtu Užívateľov spoločnosťou One Click na základe žiadosti Zákazníka je, že počet Užívateľov požadovaný Zákazníkom v aplikácii 1CLICK musí byť uvoľnený (vymazaný, vyprázdnený) v deň, keď má dôjsť k zníženiu počtu Užívateľov. Ak sa tak nestane, iba uvoľnení (vymazaní, vyprázdnení) používatelia budú degradovaní jedným kliknutím. V takom prípade sa poplatok upraví podľa cenníka, a to odo dňa, keď sa služba aplikácie 1CLICK poskytuje so zníženým počtom Používateľov.

ZMENY PODMIENOK A POPLATKOV

Spoločnosť One Click je oprávnená priebežne meniť znenie týchto obchodných podmienok v súlade s vývojom situácie na trhu, zmenami právnych predpisov a inými okolnosťami.

V súvislosti so zmenou Podmienok je One Click vždy povinný zverejniť novú verziu Podmienok na svojej webovej stránke. Spoločnosť One Click je zároveň povinná informovať zákazníkov o tom, že sa podmienky zmenia, a to vždy najmenej 30 dní pred dátumom účinnosti novej verzie podmienok.

Zákazník je povinný oboznámiť sa s novými obchodnými podmienkami a v prípade nesúhlasu s novými obchodnými podmienkami má právo odstúpiť od Zmluvy ku dňu účinnosti nových obchodných podmienok. Ak zákazník pokračuje v používaní služieb po dátume účinnosti nových podmienok, má sa za to, že s týmito podmienkami súhlasí. Ak zákazník vyjadrí svoj nesúhlas so zmenou zmluvných podmienok, ale z tohto dôvodu neodstúpi od zmluvy, zmena zmluvných podmienok sa na neho vzťahuje.

Spoločnosť One Click je oprávnená zmeniť výšku poplatkov a o tejto zmene vždy informuje všetkých existujúcich zákazníkov. Každá zmena výšky Poplatkov musí byť Zákazníkom oznámená najmenej 30 dní pred dátumom účinnosti takejto zmeny. V prípade nesúhlasu so zmenou výšky Poplatku je Zákazník oprávnený Zmluvu vypovedať, pričom v takomto prípade je stanovená výpovedná lehota 3 mesiace odo dňa účinnosti novej výšky Poplatku. Počas tejto lehoty sa potom zákazníkovi účtuje výška Poplatkov v pôvodnej výške počas výpovednej lehoty.

OCHRANA ÚDAJOV A INFORMÁCIÍ

Spoločnosť One Click je oprávnená zhromažďovať a spracúvať osobné údaje Zákazníka a Používateľov a ďalšie súvisiace údaje a informácie na nasledujúce účely, ktoré zahŕňajú najmä využívanie služieb aplikácie 1CLICK Zákazníkom a jeho Používateľmi, poskytovanie podpory Zákazníkovi a jeho Používateľom, v súvislosti s plnením povinností uložených zákonom, na účely poskytovania záloh jednotlivých Inštancií a na účely zasielania obchodných oznámení v súvislosti s ponukou ďalších služieb spoločnosti One Click.

One Click je oprávnený zasielať informácie a obchodné oznámenia na e-mailové adresy, ktoré zákazník poskytol pri uzatváraní zmluvy (zadávaní objednávky) a pri vytváraní alebo zmene jednotlivých používateľských účtov (vrátane bezplatných používateľských účtov). Ak sú takéto oznámenia založené na súhlase, zákazník alebo ktorýkoľvek z jeho používateľov môže takýto súhlas kedykoľvek odvolať prostredníctvom odkazu uvedeného v každom takomto oznámení. Ak zákazník alebo jeho používatelia takto odvolajú svoj súhlas, nebude im zasielaná žiadna ďalšia komunikácia.

Spoločnosť One Click je oprávnená použiť všetky údaje zhromaždené v súvislosti s uzatvorením dohody výlučne na účely, na ktoré boli údaje zhromaždené.

Všetky údaje a informácie, ktoré spoločnosť One Click získa od svojich zákazníkov v súvislosti s poskytovaním služieb aplikácie 1CLICK, sa považujú za dôverné a spoločnosť One Click sa zaväzuje chrániť ich pred zneužitím a tiež sa zaväzuje neposkytnúť ich žiadnej tretej strane na obchodné alebo iné účely. Tým však nie je dotknutá zákonná povinnosť poskytnúť požadované informácie správnym orgánom, miestnym orgánom, súdom, orgánom činným v trestnom konaní a iným orgánom verejnej moci, a to vždy výlučne v súlade s príslušnými právnymi predpismi.

Všetky osobné údaje Zákazníka alebo jeho Používateľov budú vždy spracúvané v súlade s ochranou súkromného a osobného života, v súlade so zákonom a v súlade so zaručenými právami v súvislosti s GDPR a zákonom č. 110/2019 Z. z. o spracúvaní osobných údajov v znení neskorších predpisov.

V súvislosti s touto zmluvou udeľuje zákazník spoločnosti One Click súhlas so zhromažďovaním a spracovaním osobných údajov a ich použitím na reklamné a marketingové účely. Zákazník je oprávnený tento súhlas kedykoľvek odvolať.

Nariadenie o ochrane údajov je podrobnejšie rozpracované v dokumente Ochrana osobných údajov, ktorý je k dispozícii tu: www.1click.cz/privacy-policy.

LICENČNÉ DOJEDNANIA

Zákazník berie na vedomie, že aplikácia 1CLICK a celý softvér, všetky jeho súčasti a príslušenstvo, zdrojové kódy atď. sú autorským dielom v zmysle zákona č. 121/2000 Z. z. o autorskom práve a právach súvisiacich s autorským právom (autorský zákon) v znení neskorších predpisov. Zákazník je oprávnený používať aplikáciu 1CLICK len spôsobom, v rozsahu a na účel stanovený v Zmluve a týchto Obchodných podmienkach.

Spoločnosť One Click udeľuje zákazníkovi právo používať aplikáciu 1CLICK (ďalej len „licencia“) v súlade so zmluvou a týmito podmienkami. Licencia je dohodnutá ako nevýhradná licencia s celosvetovou územnou platnosťou.

Nainštalovaná aplikácia 1CLICK je sprevádzkovaná prostredníctvom „aktivačného kľúča“, ktorý slúži ako účinný technický prostriedok ochrany aplikácie 1CLICK v zmysle Autorského zákona.

V súvislosti so Zmluvou poskytne One Click Zákazníkovi príslušný aktivačný kľúč, ktorý Zákazník použije na uvedenie svojej inštalácie aplikácie 1CLICK do prevádzky. Ak sa rozhodnete nainštalovať 1CLICK online prostredníctvom webovej stránky spoločnosti One Click, príslušný aktivačný kľúč môže byť vložený do 1CLICK automaticky bez účasti zákazníka.

Aktivačný kľúč určuje konkrétne obmedzenia používania aplikácie 1CLICK pre daného zákazníka, najmä prístup len k určitým častiam aplikácie 1CLICK, na ktoré sa vzťahuje udelená licencia, obmedzenia počtu aktívnych používateľských účtov, ktoré možno používať pri používaní aplikácie 1CLICK, a prípadné časové obmedzenia licencie. Zákazník je povinný dodržiavať obmedzenia uvedené v aktivačnom kľúči ako súčasť licenčných podmienok používania aplikácie 1CLICK podľa Zmluvy.

Licencia udelená spoločnosťou One Click na základe Zmluvy oprávňuje zákazníka nainštalovať aplikáciu 1CLICK na jedno počítačové zariadenie, napr. počítača (licencované zariadenie) a vložením dodaného aktivačného kľúča do tejto jednej inštalácie 1CLICK.

Zákazník má právo preniesť licenciu (svoju inštaláciu 1CLICK a aktivačný kľúč) na nové počítačové zariadenie za predpokladu, že zákazník okamžite zruší, odinštaluje a prestane používať 1CLICK na pôvodnom počítačovom zariadení. Zákazník nie je oprávnený používať viacero inštalácií 1CLICK s rovnakým aktivačným kľúčom na viacerých počítačových zariadeniach súčasne. Porušenie tohto zákazu predstavuje podstatné porušenie zmluvy zo strany zákazníka v zmysle § 2002 ods. 1 Občianskeho zákonníka.

Licencia oprávňuje zákazníka na prístup k aplikácii 1CLICK prostredníctvom webového prehliadača z ľubovoľného počtu pracovných staníc, mobilných telefónov alebo iných klientskych zariadení.

Zákazník nie je oprávnený používať aplikáciu 1CLICK alebo jej softvér, akékoľvek jej súčasti a príslušenstvo, zdrojové kódy atď. reprodukovať, požičať, prenajať, prenajať alebo použiť na komerčné hostingové služby. Porušenie tohto zákazu predstavuje podstatné porušenie zmluvy zo strany zákazníka v zmysle § 2002 ods. 1 Občianskeho zákonníka.

Zákazník nie je oprávnený previesť alebo poskytnúť licenciu tretím stranám. Porušenie tohto zákazu predstavuje podstatné porušenie zmluvy zo strany zákazníka v zmysle § 2002 ods. 1 Občianskeho zákonníka, v takom prípade je One Click oprávnený okamžite odobrať (ukončiť) licenciu Zákazníkovi, a to bez akéhokoľvek nároku Zákazníka na vrátenie zaplatenej ceny alebo Poplatku alebo ich časti.

Zákazník nie je oprávnený akýmkoľvek spôsobom upravovať aplikáciu 1CLICK, vykonávať spätnú analýzu, dekompiláciu, konverziu zo strojového (zdrojového) kódu aplikácie 1CLICK alebo obchádzať účinné technické prostriedky ochrany aplikácie 1CLICK. Porušenie tohto zákazu predstavuje podstatné porušenie zmluvy zo strany zákazníka v zmysle § 2002 ods. 1 Občianskeho zákonníka.

Zákazník je oprávnený používať aplikáciu 1CLICK výlučne na účel, na ktorý je určená, v súlade s jej obchodným popisom, dokumentáciou a ostatnými materiálmi One Click.

Spoločnosť One Click ani jej zmluvní predajcovia nenesú voči zákazníkovi ani žiadnej inej osobe zodpovednosť za akékoľvek škody, vrátane následných, náhodných alebo osobitných škôd, vrátane ušlého zisku, ktoré môžu vzniknúť v dôsledku používania alebo nemožnosti používania aplikácie 1CLICK zákazníkom z akéhokoľvek dôvodu, ako napr.. v dôsledku prerušenia prevádzky alebo straty údajov.

ZÁVEREČNÉ OPATRENIA

Všetky vzťahy vyplývajúce zo Zmluvy sa riadia českým právom, najmä zákonom č. 89/2012 Z. z., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov, okrem iného vrátane ustanovení o zmluve o poskytovaní digitálneho obsahu, t. j. § 2389a a nasl., s výnimkou ustanovení týkajúcich sa spotrebiteľov, ak spotrebiteľ nie je zmluvnou stranou zmluvy uzavretej podľa týchto obchodných podmienok. Príslušným súdom je vždy súd Českej republiky v súlade s prorogačnou doložkou uvedenou nižšie (dohoda o miestnej príslušnosti) a rozhodným právom je vždy právo Českej republiky. Akékoľvek kolízne ustanovenia medzinárodných zmlúv alebo dohovorov týkajúce sa rozhodného práva a súdnej právomoci sa neuplatňujú.

V prípade akýchkoľvek sporov alebo nárokov vyplývajúcich z používania aplikácie 1CLICK alebo z uzatvorenej Zmluvy je príslušným súdom Okresný súd Praha-západ alebo Mestský súd v Prahe, podľa toho, ktorý z týchto súdov je vecne príslušný.

Tieto Podmienky neukladajú spoločnosti One Click žiadne iné povinnosti ako tie, ktoré sú uvedené v týchto Podmienkach a v Zmluve.

V prípade, že sa niektoré ustanovenie týchto Podmienok stane neplatným, neúčinným alebo nevymáhateľným, platnosť, účinnosť alebo vymáhateľnosť ostatných ustanovení týchto Podmienok tým nie je dotknutá, pretože jednotlivé ustanovenia týchto Podmienok sa považujú za plne oddeliteľné od ostatných ustanovení. Zostávajú platné, účinné a vykonateľné.

Znenie Zmluvy a tieto Podmienky predstavujú jedinú a úplnú dohodu medzi spoločnosťou One Click a jej Zákazníkmi týkajúcu sa aplikácie 1CLICK a v plnej miere nahrádzajú všetky predchádzajúce vyhlásenia, záväzky alebo reklamy týkajúce sa aplikácie 1CLICK.

Príloha č. 1 týchto obchodných podmienok je Cenník, ktorý je vždy k dispozícii v aktuálnom znení na webovej stránke One Click www.1click.cz/cenik.

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť 1. 10. 2023.

Prihlásenie do systému 1CLICK