Základné riešenie systému 1CLICK

Objavte všetky riešenia a zistite, ako vám môžu uľahčiť prácu.

Zadajte úlohu sebe alebo svojim podriadeným. Budete mať úplnú kontrolu nad tým, v akej fáze sa úloha nachádza.
Už žiadne chaotické e-maily. Schránky sú prepojené s úlohami a kontaktmi. K dispozícii je prehľadná história.
Kalendár je samozrejmosťou. Jednotlivé udalosti sú prepojené s úlohami. Na žiadne stretnutie nezabudnete.
Individuálne prispôsobiteľný plánovací kalendár je východiskovým bodom pre koordináciu a kontrolu pracovného zaťaženia vašich pracovných tímov.
Môžete jasne vidieť, ako sa vášmu projektu darí a kde je potrebné pridať. Riadenie projektov je jednoduché a práca v tímoch vás bude baviť.
Kontrolu produktov, služieb, vozového parku alebo iných aktív zabezpečuje riešenie "Produkty", ktoré je prepojené so všetkými ostatnými časťami systému.

HR

Riešenie HR umožňuje definovať jednotlivé popisné vlastnosti záznamov HR podľa vašich potrieb.
Komplexný prehľad aktuálneho stavu všetkých skladových položiek s individuálne definovateľnými popisnými vlastnosťami.
Pravidelne sa opakujúce procesy sú ovplyvnené ľudským faktorom. V prípade 1CLICK sa však chyba nikdy nevyskytne.
Systém 1CLICK vám umožňuje vykresliť organizačnú štruktúru vašej spoločnosti. Organizačná štruktúra pozostáva z hierarchie organizačných jednotiek a pracovných funkcií, do ktorých sú zamestnanci zaradení.
Ukladajte firemné dokumenty, používajte vytváranie verzií, prispôsobujte popisné vlastnosti a nastavujte oprávnenia. Dokumenty máte vždy k dispozícii.
Vďaka informáciám, ktoré poskytuje 1CLICK, posúvate starostlivosť o zákazníkov na vyššiu úroveň. Systém vám všetko pripomenie a vy budete mať vždy radosť zo spokojného zákazníka.

Individuálna realizácia

Existuje skvelé riešenie. Ukážeme vám, ako môžeme systém prispôsobiť presne vašim potrebám. Dohodnite si s nami nezáväznú konzultáciu.

Vyskúšajte 1CLICK na 30 dní zadarmo!

Zjednodušte si prácu. Zjednodušte si život.
Zamerajte sa na to, v čom ste naozaj dobrí.

Prihlásenie do systému 1CLICK