Počas svojej praxe som sa stretol s rôznymi systémami v malých aj veľkých spoločnostiach. Vždy to boli systémy, ktoré fungovali samostatne.
1CLICK nám ponúkol to, že máme všetko pod jednou strechou - úlohy, e-maily, projekty, procesy, organizačnú štruktúru, CRM atď. Môžem povedať, že 1CLICK nám veľmi pomohol pri riadení a hlavne nám šetrí čas.
Konečne som prestala stále niečo hľadať. Som veľmi spokojný.
Odvtedy používame 1CLICK. 2013, keď som ho objavil po niekoľkých rokoch hľadania vhodného
informačný systém pre našu spoločnosť. Zadanie bolo jasné - IS nám nesmie priniesť prácu
Okrem toho musí byť použiteľný aj pre pracovníkov s nie príliš vrúcnym vzťahom k počítaču a najmä,
Musí sa mi to páčiť.
Ak by som mal opísať 1CLICK jednou vetou, je to tam, kde si myslíte,
že by ste mali byť schopní urobiť niečo na určitom mieste, zistíte, že môžete, a zvyčajne aj niečo navyše.
Nie je to IS pre vášho informatika, ale pre vás - riaditeľa. Má vynikajúci systém pomoci, ktorý
môžu čítať muži bez hanby.
Má len jednu zlú vlastnosť, postupne sa na nej stanete závislí a nebudete schopní
Spomeňte si, ako ste to všetko mohli robiť pred 1CLICK.
Spoločnosť 1CLICK používame už niekoľko rokov. Až jeho úvod nám poskytol komplexný prehľad o úlohách a projektoch v rámci celého chodu úradu/mesta.
Môžeme povedať, že je to vynikajúci manažérsky pracovný nástroj pre riadenie mestského úradu, všetkých mestských organizácií a pre riadenie
a spoluprácu zamestnancov a externých spolupracovníkov.
Neoceniteľne nám pomáha aj pri riadení obsahu, tímu a časovo náročných projektov.
Naša sesterská spoločnosť AF-Engineering spolupracuje so spoločnosťou 1CLICK už dlho a úspešne.
Ako naša spoločnosť rástla, potrebovali sme efektívnejšie sledovať veľké množstvo prichádzajúcich a odchádzajúcich dokumentov. 1CLICK nám pomohol s prehľadom dokumentov podľa zákaziek a používateľov. Okrem toho sme získali možnosť zaznamenávať zmluvné dokumenty
podľa vlastných parametrov vrátane oznámenia o blížiacom sa ukončení platnosti zmluvy. V najbližších týždňoch plánujeme spustiť elektronické schvaľovanie faktúr v divízii Infraštruktúra, pobočka Bratislava.
V budúcnosti by som chcel, aby nám spoločnosť 1CLICK pomohla s riadeným obehom interných smerníc. Niektoré procesy "na jedno kliknutie" však už máme. S pánom Skalickým a jeho tímom bola vždy radosť spolupracovať.
S aplikáciou 1CLICK sú úlohy prehľadne zaznamenané na jednom mieste, nie zabudnuté alebo odložené do zásuvky, a nedokončené úlohy sú oveľa prehľadnejšie. Mne osobne 1CLICK pomohol lepšie zvládnuť e-mailovú komunikáciu, najmä vďaka tomu, ako ľahko sa dá e-mail premeniť na úlohu. V každom okamihu viem, v akom stave je úloha a aký je ďalší krok na dosiahnutie konečného stavu.
Celé riešenie nám pomohlo spustiť projekty, ktoré boli roky nečinné.
Spoločnosť 1CLICK používame od roku 2012. Na posúdenie kvality je naozaj dlhý čas. Musím povedať, že sme spokojní s jednoduchosťou systému 1CLICK. V priebehu rokov sme videli, ako sa posúva vpred. Vždy nám vyhovovalo, že môžeme pracovať odkiaľkoľvek, čo v dnešnej dobe obzvlášť oceňujeme.
Najväčšie výhody vidím v jednoduchosti, možnosti sledovať úlohy a projekty. Nedávno sme začali používať aj funkciu procesov a máme príjemnú kontrolu nad priebehom obchodných prípadov. Len sa čudujem, prečo sme ho nepoužili hneď od začiatku.
Ďakujeme za program, ktorý nám šetrí čas a tým aj peniaze. A tešíme sa na ďalšiu úroveň, nový 1CLICK.
Dragon Internet a. s. používa 1CLICK od roku 2014. Tento systém nám umožňuje efektívne riadiť celú spoločnosť a každý proces v nej. Je používateľsky stabilný a prehľadný. Vďaka možnosti prepojenia s účtovníctvom aj CRM umožňuje systém vytvárať celý rad užitočných nástrojov a prehľadov, ktoré sú dôležité pre manažérov aj riadiacich pracovníkov. 1CLICK odporúčam každému, kto chce viesť svoje podnikanie systematicky a koncepčne.
Systém 1Click nám pomáha prepojiť rôzne oddelenia a zabezpečiť kontrolu nad výrobným procesom. Systém má širokú škálu parametrov, ktoré môžeme definovať. Vďaka 1Click sa môžeme lepšie orientovať v jednotlivých úlohách a sledovať ich plnenie pre každého používateľa. Nastavenie projektov nám poskytuje prehľad o celom výrobnom systéme od dopytu až po hotový výrobok. Postupne sa so systémom zoznamujeme a chceme ho využívať aj v ďalších oblastiach jeho ponuky, napr. prijaté a vystavené faktúry, cenové ponuky, správy o predaji atď...
Už dlhší čas sme v rámci našej organizácie hľadali nástroj, ktorý by zefektívnil, zjednodušil a sprehľadnil spôsob fungovania vnútropodnikového "života" v rámci príspevkovej organizácie obce. Zároveň bolo našou požiadavkou znížiť počet komunikačných šumov a nevyriešených (alebo po dlhom čase vyriešených) úloh. Hľadanie teda nebolo úplne jednoduché. Nakoniec sme pristúpili k vyskúšaniu 1Clicku a po niekoľkých mesiacoch prevádzky môžem s čistým svedomím priznať, že postupne zlepšujeme všetky uvedené oblasti interného fungovania. Služba 1Click bola pôvodne vytvorená len pre úzke vedenie, ale teraz sa v rámci organizácie rozšírila na najširšie vedenie a niektorých prevádzkových zamestnancov. Akvizíciu a implementáciu 1Clik považujem za viac než dobré rozhodnutie.
Riešenie
Informácie
Pre zákazníkov